Шановні відвідувачі Інтернет магазину "Тотоша", вітаємо всіх зі Світлим святом Великодня та повідомляємо, що у період із 19-го по 21-е квітня відправки та обробка замовлень здійснюватися не будуть. Із 22-го квітня роботу буде відновлено у звичайному режимі.

Доставка / оплата

Оплата

- Оплата на розрахунковий рахунок.

       Реквізити для оплати ви отримаєте у SMS-повідомленні після того, як всі замовлені товари буде заброньовано. За необхідності менеджер магазину продублює реквізити Viber чи Telegram. Після отримання SMS - повідомлення з реквізитами для оплати можна оплачувати замовлення, не чекаючи дзвінка менеджера.

       Можлива робота на підставі договорів з бюджетними організаціями та установами, а також співпраця з іншими суб'єктами господарської діяльності з оплатою на розрахунковий рахунок. Якщо Ви обираєте такий вид оплати, нам обов'язково будуть необхідні ваші реєстраційні документи для належного документального оформлення угоди.

- Онлайн оплата карткою Visa, Mastercard – WayForPay

       Цей вид оплати ви можете зробити безпосередньо при оформленні замовлення, вказуючи необхідні дані вашої платіжної карти.

       Звертаємо увагу, що при даному типі оплати покупець несе додаткові витрати, а саме сплачує комісію за здійснення платежу платформою WayForPay.

- Оплата при отриманні (замовлення від 500 грн)

     Ви можете обрати спосіб оплати при отриманні, за умови, якщо сума вашого замовлення перевищує 500 грн.

Водночас, Компанія залишає за собою право попросити у клієнта мінімальний авансовий платіж у розмірі - 100-200 грн  (в т.ч. за умови, якщо замовлено крупногабаритний товар, чи гуртова партія, або у клієнта є негативні відгуки, або клієнт раніше не забирав відправлення у даному магазині, тощо).

Обираючи такий вид оплати, клієнти несуть додаткові витрати, пов'язані з оплатою комісії за зарахування післяплати на розрахунковий рахунок компанії. Розмір такої комісії залежить від обраної транспортної компанії.

- Готівкою (тільки для самовивозу)     

Увага! Даний вид оплати можливий виключно при самовивозі з магазинів, які знаходяться за адресою:

  • м. Хмельницький, пр. Миру 69, ТЦ «РІКО», Відділ розвиваючих іграшок «Тотоша».

Графік роботи: Понеділок – субота з 10:00 до 19:00, неділя – з 10:00 до 17:00.

  • м. Хмельницький, вул. Ст. Бандери 2/1а, ТЦ Монблан, офіс 214, Склад магазину іграшок "Тотоша". Графік роботи: понеділок – п'ятниця з 9.00 до 17.00, субота та неділя – вихідний.

- Пакунок малюка

Інтернет - магазин «Тотоша» є авторизованим учасником державної програми Монетизації одноразової натуральної допомоги «Пакунок Малюка». Тому ви можете безперешкодно використовувати свою картку для придбання дитячих товарів у нашому магазині.

Оплата карткою «Пакунок малюка» здійснюється через платіжну систему LiqPay.

Жодних додаткових витрат при такому розрахунку покупець не несе.


Доставка      

Інтернет - магазин «Тотоша» може доставити ваше замовлення по всій території України за допомогою найбільш популярних транспортних компаній, таких як Нова Пошта, Укрпошта, також можливий самовивіз в м Хмельницький.

  • Доставка Новою Поштою здійснюється в будь-яке місто України (за умови наявності представництва). Відправки даною транспортною компанією здійснюються протягом 1-3 робочих днів з моменту  оплати. Вартість доставки вашого замовлення формується на підставі його фактичного ваги, а також його габаритів (розмірів упаковки), більш детально з цією інформацією ви можете ознайомитися тут https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/ceny_i_tarify Ви можете самостійно здійснити розрахунок терміну доставки вашого замовлення за допомогою калькулятора термінів доставки на сайті  транспортної компанії: https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate
  • Доставка Укрпоштою здійснюється в будь-яке місто України (за умови наявності представництва). Відправки даною транспортною компанією здійснюються протягом 1-3 робочих днів з моменту  оплати. Згідно правил даного перевізника доставка (за замовчуванням посилки відправляються за тарифом Стандарт) термін доставки складає до 7 днів з дати відправлення товару. На ваше прохання можна відправити замовлення по тарифу Експрес. Вартість доставки вашого замовлення формується на підставі його фактичного ваги, а також його габаритів (розмірів упаковки), більш детально з цією інформацією ви можете ознайомитися тут https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-standart
  • Кур'єрська (адресна) доставка можлива до дверей замовника кур'єром поштового оператора Нова пошта. При цьому, дана послуга оплачується покупцем додатково згідно з тарифами даної транспортної компанії.
  • Самовивіз. Ми надаємо можливість нашим клієнтам самостійно забрати своє замовлення (за попередньою домовленістю про терміни доставки з менеджером Інтернет - магазину) безпосередньо у одному із магазинів, які можна знайти за адресою:

         - м. Хмельницький, пр. Миру 69, ТЦ «РІКО», Відділ розвиваючих іграшок «Тотоша».

Графік роботи магазину: з понеділка по суботу з 12:00 до 19:00, неділя – з 10:00 до 17:00 та 

         - м. Хмельницький, вул. Ст. Бандери 2/1 а, ТЦ Монблан, офіс 214, Склад магазину іграшок "Тотоша".

Графік роботи: понеділок – п'ятниця з 9,00 до 17,00, субота та неділя – вихідний.

 

Додаткова інформація по доставці    

       Шановні клієнти, менеджери нашого інтернет-магазину зможуть вас проконсультувати по орієнтовним термінів доставки, а також по орієнтовній вартості доставки, але відповідальності за роботу транспортних компаній Інтернет - магазин не несе.

       Терміни доставки можуть змінюватися кур'єрськими службами самостійно без повідомлення своїх клієнтів, особливо це стосується передсвяткових днів.

       Перед відправкою вашого замовлення наші співробітники обов'язково його перевірять на наявність видимих ​​дефектів, при необхідності додатково упакують в коробку або картон (додаткові витрати на таку упаковку Покупець не несе).

       Зі свого боку ми хочемо зробити вашу покупку швидкою і приємною, щоб жодні негативні ситуації не впливали на наше співробітництво, тому при відправці всі ваші замовлення страхуються на повну вартість. На прохання Покупця ми можемо вказати мінімальну оціночну вартість, але в такому випадку Покупець приймає повністю на себе відповідальність за всі фінансові ризики в разі пошкодження або втрати вантажу. Таке прохання має бути зафіксовано в коментарях до замовлення або при телефонному дзвінку менеджера.

       Оплату за доставку Покупець здійснює самостійно у відділенні транспортної компанії при отриманні замовлення (якщо з менеджером не було обумовлено інше).

       Важливо!!! При отриманні замовлення у відділенні транспортної компанії, Покупець зобов'язується перевірити свою посилку (всі товарні позиції) на предмет наявності механічних пошкоджень при транспортуванні (бій, тріщини, застрягання і т.д.). За умови наявності таких обов'язково складає в відділенні кур'єрської служби акт - претензію. Без вказівки дати і часу оформлення такої претензії наш інтернет - магазин не братиме від вас претензій щодо механічних поломок іграшок, які швидше за все, сталися з вини перевізника.